مقاله

رتبه بندی در گوگل

معیار و عوامل مهم در ایندکس شدن و بهبود رتبه سایت (عوامل مربوط به سایت)

معیارها و عوامل مربوط به سایت در بهبود رتبه سایت نزد موتورهای جستجو در بخش دوم (عوامل تاثیر گذار مربوط به صفحه) درباره عوامل مرتبط با صفحات بحث کردیم. در ادامه پست قبلی به عوامل تاثیرگذار مربوط به سایت پرداخته می شود.   عوامل رتبه بندی و تاثیرگذار مربوط به سایت : ۱ – صفحه تماس با ما (ارتباط با ما) : شرکت گوگل بصورت مستمر معیار ها و خط مشی های لازم و صحیح را برای مدیران سایت و متخصصین سئو اعلام و معرفی می کند. [...]


رتبه بندی در گوگل

معیار و عوامل مهم در ایندکس شدن و بهبود رتبه سایت (عوامل مربوط به صفحات)

معیارها و عوامل مربوط به صفحات در بهبود رتبه سایت نزد موتورهای جستجو همان طور که در بخش اول (عوامل تاثیر گذار مربوط به دامنه) ذکر کردیم، به دلیل تعدد بیش از حد عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، در ادامه پست قبلی به عوامل تاثیرگذار مربوط به صفحات وب سایت پرداخته می شود. دوستان عزیز، سایر عوامل تاثیرگذار و مهم در رتبه بندی سایت به صورت دسته بندی شده، در ادامه (عوامل مهم و [...]


رتبه بندی در گوگل

معیار و عوامل مهم در ایندکس شدن و بهبود رتبه سایت (عوامل مربوط به دامنه)

  چه معیارها و عواملی در بهبود رتبه سایت نزد موتورهای جستجو همچون گوگل تاثیر گذارند؟ عوامل موثر در رتبه بندی سایتها در گوگل : موضوع این پست را به عوام مهم در رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو و در راس آن موتور جستجوی گوگل اختصاص داده شده است. همان گونه که در سری مطالب و آموزش های قبلی قول داده شده بود، در این پست به ذکر موثرترین و رایجترین معیارها در نزد متخصصان حوزه سئو، موتورهای جستجو و [...]


چرا به یک سایت فروشگاهی نیاز هست؟

چرا به یک سایت فروشگاهی یا فروشگاه آنلاین نیاز هست؟

  چرا به یک سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه آنلاین نیاز هست؟ طراحی وب سایت فروشگاهی باعث توسعه کسب و کار و افزایش فروش بنگاه ها، فروشگاه ها، شرکت ها، آژانس ها و … خواهد شد. اما در راه اندازی، طراحی یا سفارش یک فروشگاه اینترنتی می بایست بر اصول اولیه سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)، بازاریابی اینترنتی و آنلاین، کاربرپسندی، استفاده از تکنولوژی های نوین و درک درست نیازمندی های کاربران، تمرکز داشت. همچنین در طراحی وبسایت فروشگاهی به غیر از [...]


مباحث آکادمیک پیشرفته نرم افزار، کلان داده ها، رایانش ابری، داده کاول

معرفی مباحث آکادمیک پیشرفته مهندسی نرم افزار (بخش اول)

در این مقاله به صورت مختصر به معرفی مباحث آکادمیک پیشرفته رشته مهندسی نرم افزار و مباحث و زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی که در سال های اخیر دانشجویان و پژوهشگران بی شماری را به خود جذب و مشغول کرده، می پردازیم.   داده کاوی یا  Data Mining : تعریف : به فرایند استخراج و کشف همبستگی‌ها و الگوهای مفید از میان حجم زیادی از داده‌های خام که با استفاده از الگوریتم و ساز و کارهای هوشمند انجام می‌گیرد، داده‌کاوی می‌گویند. داده کاوی [...]


وبمستری چیست؟

وبمستر کیست و وبمستری چیست؟

وبمستر کیست و وبمستری چیست؟ در این پست به ارائه مفاهیم و تعاریف اولیه درباره وبمستر (مدیر سایت) و وبمستری (مدیریت سایت) خواهیم پرداخت. مطالب زیر چکیده ای از مطالعات و تجربیات شخصی بنده می باشد. وبمستر مشخص است که وبمستر (Webmaster) یک کلمه انگلیسی بوده و در سال های اخیر استفاده از این اصطلاح جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.سوال مناسب بنظر می آید که باید بصورت زیر مطرح گردد. وب مستر کیست؟ وب مستر، شخصی است که مسئولیت [...]


بهینه سازی برلی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) چیست؟ سئو (اختصار به انگلیسی SEO) مخفف عبارت «بهینه سازی موتورهای جستجو» یا ترجمه دقیق تر بهینه­ سازی برای موتورهای جستجوها و به انگلیسی مخفف عبارت Search Engine Optimizationمی­باشد.   مهمترین سوالی که باید از خود بپرسیم این است که تعریف دقیق سئو چیست؟ تعریف : سئو  به مجموعه فعالیت­ هایی که در طراحی سایت، تولید محتوا، تعیین استراتژی محتوایی، مدیریت و راه­بری سایت (و بعضا اقدامات مورد نیاز برای انجام که خارج از دامنه سایت باید انجام [...]


بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟ برای توضیح ساده تر و شفافتر مفهوم بازاریابی شبکه های اجتماعی، ابتدا مفهوم و منظور از شبکه های اجتماعی را بصورت بسیار صریح و قابل فهم بیان می کنیم (بازاریابی اینترنتی چیست؟). با ورود مفهوم وب ۲ و تغییر گرایش تولید صفحات وب استاتیک به صفحات وب پویا، زمینه ظهور وبی کارا و موثرتر بوجود آمد؛ بصورتی که چندی نگذشت که ویژگی های تعاملی و مشارکتی بودن، با کیفیت بودن، کاربرمحور بودن، داده محور بودن به [...]


بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟ در چند هزار سال پیش انسان ها در غارها زندگی می کردند و بعد از گذشت هزاره ها این سبک زندگی تغییر کرد و شهرها و روستاها را ساخته شدند و مردم در آن سکنی گزیدند و اینک در آغاز هزاره سوم، انسان ها در ابعاد مختلف در اینترنت زندگی می کنند. این روند تکامل هرگز متوقف نخواهد شد. نیاز به حضور بیش از  پیش در فضای مجازی حتی فرآیند کسب وکارها را تغییر داده و امروز [...]


دسته بندی :آموزش, بازاریابیبرچسب: